Szpilki kwintesencja kobiecości


Witajcie po dłuższej przerwie :) Mamy jesień, a mi ciężko jest się rozstać ze szpilkami. Dobrze, że pogoda sprzyja i nie muszę ich jeszcze chować przed zbliżającą się zimą. Szpilki nie poddają się upływowi czasu. Moda z roku na rok zmienia swoje oblicze, raczy nas coraz to bardziej wymyślniejszymi konstrukcjami obuwia, ale szpilki nie poddają się upływowi czasu. Niektóre z nas czółenka  postrzegają w kategoriach biżuterii stóp. W Szpilkach nasze nogi sprawiają wrażenie dłuższych, szczuplejszych.

2 komentarze:

  1. Witaj Elizo, kolejna Twoja znakomita stylizacja. Tak masz rację, moda na szpilki nie przemija. Są one bardzo kobiece, dodają seksapilu, a w połączeniu z rurkami..to majstersztyk. Choć ja sama ich nie noszę do rurek. Za to do sukienek, spódniczek, jak najbardziej:) Te szpileczki są fantastyczne i choruję na nie!!!Twórz dalej swoje genialne stylizacje, a może stworzysz jakieś cudo ze skórzanymi botkami w kolorze jasnobrązowym na koturnie? Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu:) Teraz jest wiele wyprzedaży, mam nadzieję, że uda Ci się gdzieś zakupić okazyjnie takie szpileczki. Ja to zrobiłam i nie żałuję. Pasują do wszystkiego. Co do stylizacji z jasnobrązowymi botkami na koturnie postaram się stworzyć w najbliższym czasie:) Pzdr

      Usuń