CELEBRITY STYLE



Jestem przeciwnikiem noszenia prawdziwych futer i myślę że większość kobiet też. Dlatego w mojej stylizacji umieściłam sztuczne futerko w kolorze beżowym z kolekcji Supertrash. Gdyby któraś z was chciała się na nie skusić to można je kupić w sklepie zalando za 589 zł .Jeansy Calvin Klein zestawiłam z pastelowym sweterkiem na który właśnie trwa promocja o 50 % taniej. Jego wartość to 75zł. Botki te same, które umieściłam we wcześniejszej stylizacji nie muszę chyba przedstawiać ;) Kopertówka również do kupienia w zalando 389zł, zegarek Mohito74zł.

Eliza :)


2 komentarze:

  1. Te botki też mi się bardzo podobają:) Taki fason króluje w tym sezonie:) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mamy bardzo podobny gust:) Modne też są pastelowe sweterki, koniecznie muszę sobie zakupić takie:) Również pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń