Pierwszy post.



Moja pierwsza prezentacja. 
Uwielbiam kurtki lub płaszcze w stylu oversized. Kurteczka jest niedroga bo za jedyne 199 zł do nabycia w sklepie bonprix, do stylizacji dodałam luźne spodnie, sweterek i botki, w których się zakochałam do nabycia w sklepie Merg w zaskakującej cenie 99 zł. Sweterek można przyozdobić biżuterią zakupioną w Mohito. Wszystko zależy od gustu. Niestety zakup torebki wyniósłby 1376 zł, a nie każdą dziewczynę czy też kobietę na nią stać ;) Co nie znaczy, że nie można jej zastąpić inną w podobnym stylu. Jeśli macie ochotę to proszę o komentarze tylko te szczere. Za złe opinie nie obrażę się :)

Eliza :)





4 komentarze:

  1. Elizo, Twoje stylizacje są fantastyczne, panuje w nich ład, harmonia i klasa. Są w moim guście, w moim stylu i dla mnie to sama przyjemność je oglądać. Każde z nich są przepiękne. Jestem w Allani od początku roku i uwielbiam tą stronę. Teraz z wielką przyjemnością również będę zaglądać tutaj. Dziękuję za zaproszenie.
    Basia czyli barbalella.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basiu za odwiedziny i pochlebne opinie :) Zapraszam na kolejne odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:25

    Cudne <3

    OdpowiedzUsuń