FASHION CLASSICS



Witam w sobotni wieczór :) Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto pokomentuje ;) Zastanawiam się nad kupnem sweterka, ten będzie chyba odpowiedni.Wcześniej kosztował 629zł, gdyby ktoś oprócz mnie chciał się skusić na jego kupno może go nabyć w sklepie Zalando za 299zł. Jest okazja więc dlaczego by z niej nie skorzystać;) Do stylizacji dodałam granatowe, lakierowane czółenka ze sklepu co za buty 219zł. Resztę wypełniłam beżową ramoneską oraz kopertówka w tym samym kolorze. Niestety produkty są obecnie niedostępne. Lecz to nie żaden problem zastąpić te produkty podobnymi.
Jeszcze raz zachęcam do komentowania, może ktoś ma jakieś uwagi to proszę pisać. Udanego wieczorku życzę wszystkim :) 

Eliza :)



2 komentarze:

  1. Generalnie nie noszę szpilek do dżinsów, bo wydaje mi się, że taki układ mnie skraca. Może to kwestia przełamania. Preferuję botki, latem baleriny. Ale u kogoś mi się podoba. Sama stylizacja super, połączenie beżu i granatu idealne. Podobny sweterek kupiłam w secondhand.pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Basiu :) Ja nabyłam podobne czółenka wiosną w czarnym kolorze. te powyżej urzekły mnie swoim kolorem. Może odnosisz mylne wrażenie, że szpilki i dżinsy skracają Twoją sylwetkę, szpilki zawsze wydłużają nogi , sylwetka wydaje się smuklejsza . Uwielbiam rurki i podobnie jak Ty często zestawiam je z balerinkami- buty dla aktywnych dziewczyn. Ostatnio modne jest zestawienie szpilek z boyfriendami, lecz nie każda kobieta może pozwolić sobie na tego typu jeansy. Rurki i szpilki natomiast z cała pewnością nie skracają sylwetki. Spytaj koleżanki , lub kogoś bliskiego by oceniła u Ciebie takie połączenie jeśli masz wątpliwości:)

    OdpowiedzUsuń